Had an experience with ASAP Tickets where expectations were not fully met? Don’t keep it to yourself—share it with us by submitting an ASAP Tickets complaint form and take a step forwards to better service. With more than 15 years in business, our customers’ feedback is one of the most valuable assets at ASAP Tickets. Your concerns are our priorities because we take care of what you care about on all occasions.

In what situations should you file ASAP Tickets Complaint form?

  • Couldn’t reach agent or customer service to solve your issue;
  • Not satisfied with the offered solution to a problem;
  • A specific situation related to an agent or the service provided;
  • Technical issues experienced with the website, phone line, or emails;
  • Any other complaints you want us to sort out.

Our Customer Support representatives investigate and analyze each of the complaints respectively and take the appropriate measures to prevent such situations from happening in the future.

So where can you find our Complaint form to help eliminate issues related to ASAP Tickets service? You can fill out our Complaint form on ASAP Tickets website’s Customer Service section https://www.asaptickets.com/customer-service or visit ASAP Tickets Reviews site and fill the Complaint form here: https://asapticketsreviews.com/complaint_form.

Where to file a complaint? 👇Watch & Follow!

What if you have nothing to complain about but still have some unresolved or urgent issues? You can reach our Customer Service directly by sending an email to customerservice@asaptickets.com or call +1-800-750-22-38 (for USA/Canada calls). Contact details for other countries https://www.asaptickets.com/customer-service.

What are the cases to reach Customer Service?

You may contact Customer services for situations regarding flight cancelations, exchange, refunds, incorrect name/ flight/ fare on the ticket, a missed flight, or any other urgent problems that might arise. We understand that even the best-laid travel plans maybe be disrupted by unexpected events such as the change of schedule and so on. But whatever kind of changes and difficulties you are dealing with, know that ASAP Tickets will be at your service anytime.    

Moreover, remember that your go-to person at ASAP Tickets is your dedicated travel agent whose primary goal is to meet your travel needs. But if you need additional assistance, don’t hesitate to ask for it whenever you feel it’s necessary.

Therefore, reaching out to ASAP Tickets directly is the fastest and most effective way of resolving any issues or complaints raised. We appreciate your participation and all feedback is welcome! 

38 Comments

  1. Mary Jane Morales September 9, 2020 at 6:38 pm

    This is Mary Jane with ITN no N9FRRF, why did you take $500 from my account if the refund processing fee is inly $150, how could you take money from me.

    Reply

    1. Dear Mary, very sorry to hear about this situation. We have just checked the status of your request – your case is already in processing and refund will be issued shortly. Thank you for your patience and understanding!

      Reply

      1. Can you help me about my refund as know i will follow up to my refund. Im already pay 300 dollars for cancellatiin of my flight.plz can you check my ITN JF043Y.

        Reply

        1. Dear Jane, thank you for getting in touch! We will check your refund status and get back via email shortly!

          Reply

  2. Dear ASAP
    I have been emailing your representative regarding my refund and I have not heard from them. Also, I have been waiting for more than 6 month from my refund. Can you tell me what is going on. REFUND .XH968A.

    Reply

    1. I have not heard from anyone regarding my refund ITN XH986A. Its been more than 6 month and the agent that was working with me on my case no longer work there. What is the next step, how can I get an answer..This is unacceptable and unprofessional customer service..

      Reply

      1. Dear Venus, accept our apologies for not being able to solve your case quickly. I’m escalating it now to the top management, so you should hear back shortly.

        Reply

      2. Dear Venus, we cannot find this booking confirmation number and your email is also not in the records. Please forward your booking confirmation (the actual email) to stella@asaptickets.com so we could investigate your case. Thank you!

        Reply

  3. Dear ASAP
    I have been emailing and calling your representative regarding my refund and I have not heard from them. Also, I have been waiting for more than 6 month from my refund. Can you tell me what is going on. REFUND Q2SZTD.

    Reply

    1. Dear Ernest, very sorry to hear that! I’ll make sure someone will get in touch with your with an update shortly. Stella

      Reply

  4. I have been following up my ticket refund since March and until now no refund yet. Told me that I ticket was approved at Pal end. Kept on saying lots of steps to go through before refund will be issued to me. I need an answer.

    Reply

    1. Dear Senen, sorry to hear that, please accept our apologies! Please check your inbox to proceed with the refund.

      Reply

      1. Hi ASAP,
        My name is Maria. My ITN confirmation no. is MN586D. I was told my refund will take from 2 weeks – 4 months. After 4 months of patiently waiting I called back Customer Support and I was passed to agent named Kalista. I was shocked she told me she have no idea of my transaction. She’s only selling tickets and not in charge of the refund. She then told me she will email her supervisor and will contact me, but I never heard from them. I tried to contact again custmer support and they keep telling me only Kalista can help me. I also tried to contact Ann the agent who issued my ticket but I have no idea she don’t ans my call and my email. Im so helpless.
        Thank You and hope someone can help me this time.

        Reply

        1. Dear Maria, please accept our apologies for this situation! We will escalate your case and you should be contacted shortly.

          Reply

  5. I bought a ticket on August 19 and cancel on the same day after 1 hour via phone (Guy name is Dayton 855-680-0194). Dayton told me he will refund it in 20 days. Days passed but there was nothing so I called again and he wanted more time from me. I got tired and put a dispute. Now, Asap tickets behave like I bought a ticket, did not cancel, and also did not take the flight! Even I provide all the documents BANK OF AMERICA COULD NOT SOLVE IT ALSO! The price is 1169 dollars and is not cheap for the student. How pity that your worker said to me: “1169$ is not expensive at all.” Shame on you ASAP TICKETS!
    I wish to see my refund in my bank soon.
    Ticket confirmation number: L585JS 4:43 pm
    Ticket cancellation number: L7H87S 8:37 pm

    Reply

    1. Dear Leyla, accept our apologies for having such an unpleasant experience. I’m escalating it now to the top management, so you should hear back shortly.

      Reply

  6. I’ve been emailing but they never respond anymore. Until now i did not receive my refund. They said it is already refunded, but i did not receive the money

    Reply

  7. I bought four tickets for a trip to London on January 8th 2020 and because of the pandemic their borders were closed and no travelers were allowed in from the US. I requested in August 2020 to cancel the tickets and requested a full refund. We also purchased the Ticket Protection plan at the cost of USD 237.80 at the advice of your agent just to avoid this sort of problem. My confirmation number is NW97LY. To date I have not received my refund and I cant get anyone on the phone to help me with this. Please contact me ASAP as to the status of my refund.

    Thanks you

    Reply

    1. Dear Winston, please accept our apologies for not being there to solve your case quickly. I’m escalating it to the top management and you will be contacted shortly.

      Reply

  8. I don’t think ASAP TICKET will care of their customer after they buy tickets, My case # QPBL0I . My first and maybe last to buy ticket here. We loss our flight coz of Pandemic a value of $4780. The customer who did a big mistake don’t take my call always hang up the phone everytime I call. We loss the money that we work so hard and the supervisor of the agent who did a big mistake look like she/he don’t care.. i’m still hoping and praying that Asap will look up my problem and give us a better solution.

    Reply

    1. Dear Angela, we are very sorry to hear you had this situation with our agents. I am escalating your case to the top management to do a thorough investigation and you will hear back shortly.

      Reply

  9. Its really upsetting and I am very disappointed with Manav and his supervisor because when they processed my refund they took more than $1000 to my money then in the agreement i signed that i will be given a voucher but its not true.. No voucher and no calls and reply to my email anymore.. I have a copy of the agreement they asked me to sign.. very unprofessional..

    Reply

    1. Dear Ronna, please accept our apologies! Send your booking reference number to stella@asaptickets.com and your case will be investigated asap.

      Reply

  10. My name is George, I and my family purchased tickets for a trip to Australia in January 2020 (ITN Number: STZF9U). Our trip was cancelled by United Airline in June 2020 due to COVID -19. I was promised a refund of $5,457.04 to be received in 30 to 50 days and I was charged additional $600 as a cancellation fees ($150 each person). After the 50 days passed and I received nothing, Since then, I have followed up and spoken to ASAP Tickets representatives more than twenty times, still nothing has happened and it is now the end on January 2021. You took my cancellation fees rather quickly and you have not refunded my money. I will be escalating this matter, if no action taken as soon as possible.

    Reply

    1. Dear George, please accept our apologies for the lack of communication and proper customer support. I will escalate your case and you will get contacted shortly.

      Reply

    2. Dear George, refund is processed and you should receive it shortly. Sorry again for all the inconvenience caused!

      Reply

  11. I’m not satisfied with the offered solution to my issue.
    Hi I bought 2 tickets (QWS40K) for the amount of $1,800.10 for my children, United, after a complaint gave me a credit for $700.04, and united airlines sent a check to asap for $700.04 last August 2020 and were cashed already by your agency I have been following up my refund since then and until now still no refund yet, you agent sent me an email to fill out a form to get my refund but I don’t think is fair to pay another $200 if already I’m losing $400, so Now I’m requesting the full amount I pay for this thicket mean $900.05 what I pay for and never receive the service, and to me, I don’t need to give you my credit card again and be charge it again you do have my information from this purchase, also could be sent by Pay Pal just please be fair with your customers

    Reply

    1. Dear Blanca, we will look into your case and see what we can do. Thank you for your patience!

      Reply

      1. as of today I still waiting for someone from your administration to call me and give a fair solution to my refund, I just need my money back ASap already cashed the check sent by United airlines last August /2020. be honest and fair with your customers. this is in regard to transaction QWS40K.
        Your response was to look into the case how much longer you need to look? is more than 1 year I bought those tickets from your “special” agency.

        Reply

        1. Dear Blanca, we regret to hear this! The overwhelming number of cancellations related to the coronavirus has caused significant delays in standard processing times, and we would like to offer you our sincere apologies. Your case is escalated and you should be contacted shortly.

          Reply

  12. It’s been three weeks since I requested for a refund. They said it will be wire transfer to me but still waiting for my money. I thought this is ASAP, so the service supposed to be fast. KCZW3E

    Reply

    1. Hi, Arlan, we regret to hear this, but the overwhelming number of cancelations related to the coronavirus has caused significant delays in standard processing times. Accept our sincere apologies and thank you for the understanding!

      Reply

  13. When airline cancel a trip due to travel ban by the final destination of a ticket is the passenger entitled to full refund without penalty?

    Reply

  14. We have been using ASAP tickets for family travel and booked a trip in January 2020 for a summer vacation. Because of the pandemic all trips were canceled. I have spoken to several agents and none has been helpful. We have requested for travel credits for our tickets and is been one year, all we get from the agent is that they are working on the case and they have been working on this case since one year. This is awful

    Reply

  15. I requested a refund for a flight that was canceled in June 2020 , and since then each time i call and start talking about the status of my refund . I always get different explanations . finally they told me the original agent that sold me the ticket no longer works there and a Lady named LUCKY is now taking care of it. This lady is rude and unprofessional . She never answered my phone calls and when she does and noticed it is me , she hanged off the phone . I am so frustrated and cant believe i can be treated that way for something i paid for. This is a definitely the worse customer service ever . I need my refund . The confirmation number is XGT506 turkish airlines TDRUUM

    Reply

  16. I paid over $1800 for me and my wife to travel to Lagos, Nigeria in November 2020 and flights were canceled by the airline. By default, we were supposed to receive full refund but ASAP charged the processing fee and have been sitting on the refund ever since.
    I’m very disappointed in Michelle 8443863090 and his supervisors because they took the money ASAP from my avcout and now its been over 3 months to get a percentage of my refund back.
    My confirmation number is WT7VHW
    Its a shame guys

    Reply

  17. Abel Gitimu Waithaka February 22, 2021 at 5:44 pm

    This is a demand for my refund for my air-ticket from Pittsburgh to Kenya, $ 1503.90 that was cancelled because of bad weather conditions on Dec 16, 2020.
    I paid my ticket for a flight from Pittsburgh PA to Nairobi confirmation KH9C8S for amount $ 1503.90 including the Flight Ticket Insurance. On the day of the flight, Dec 16, 2020. the united airline cancelled all the flight from Pittsburgh, PA due to bad Weather. I called the ASP ticket sales associate Mr. Gus for an alternative ticket but he would not reply my phone during the time I need him most. I finally got another associate from ASP who by the name Patrick who helped get another ticket hoping I will get a refund for the 1st ticket as It had Insurance.
    When I come back, Gus would not return my Calls and he knew my case so well. I was finally given another sales associate by the name Hofman who finally write today and noted that United have decline to pay my refund. The same airline that cancelled the flight decline to refund the money! That is stealing from the customers!
    I have few Questions:
    1. What is the purpose of flight Insurance if it is not for a time like this?
    2. Why delay the customer for two months and then for something that is so direct and then refuse to pay the refund? I really need this money!
    3. I have been a customers with ASP for a long time and this might be my last time to use your services if this case is not well resolved.
    4. I do not want to go to the social media and express my frustrations with ASP tickets as you have image to protect. I just want my refund.
    I will be looking forward to hearing from one of you. Thank you.

    Reply

    1. Dear Abel, please accept our apologies for this situation! This pandemic is absolutely unprecedented. All the rules & procedures we’ve been using previously might not be viable right now. Also the number of cancelations is overwhelming and caused significant delays in standard processing times. I’m now escalating your case and we’ll do everything we can to solve this problem. Thank you for your understanding!

      Reply

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *